Wednesday, April 21, 2010

Kembali beraksi!


Hanya berada disana selama 2minggu 3hari

Mintak maaf pada sesiapa yang aku tipu okay? HAHA, ade segelintir yang pelik dan tanye aku "macam mane kau boleh online do?" aku pun ckp "aku online gune laptop member kat sini ade wifi", itu semua tidak benar same sekali! hehe, aku sudah balik kat KJ 14/4 bersamaan hari rabu hari tu, so sesiapa yang aku tipu tu sorry la ye! Macam mana aku boleh balik? oh ye! aku dapat pengecualian, aku ada masalah kesihatan, jadi doktor suruh aku balik dan takyah datang balik. Ada jugak aku updates twitter(facebook&myspace) guna handphone! alaa sms je kot, kat sana mana ada wifi, nak gune 3g? handphone cap ayam je :D

P/S: Walaupun aku tak lame kat sane tapi banyak kenangan weh! rindu budak-budak sane! :'(

0 Komen:

Post a Comment