Monday, May 31, 2010

Jeles ke cemburu? -.-


Saya manusia, itu pasal saya ada perasan jeles ;P

MEOL: Rase-rasenye ada tak manusia dalam dunia ni tiada perasaan seperti ni? Kalau ada confirm itu bukan manusia la! HAHAHA!

SOALAN: Ape cuba kau nak terangkan ni wahai meol? Blur aku tau!

MEOL: HAHA!, Gua sebenarnye jeles gitu melihat 2 orang manusia ni, terlalu rapat sangat, gelak ketawa, bergurau senda, semua ni buat gua down! tau tak?

SOALAN: Ye ke? mana aku tahu, diorang tu siapa?

MEOL: Mamat tu bername (B) dan minah ni bername (G)

SOALAN: Nama dorang pahal pelik sangat?

MEOL: Kepala otak kau! takkan aku nak sebut nama dorang kat sini, sini terlalu public!

SOALAN: Kalau ye pun, tak boleh nak cakap baik-baik ke bero?

MEOL: Okay, gua mintak maap sama lu!

SOALAN: Pahal kau nak jeles plak pasal 2 orang manusia tu?

MEOL: Aduhh! segan aku nak cite doh! macam ni, errr hmmm, takyah cite la boleh?

SOALAN: Dah tu, apa tujuan kau sebenar update blog kau ni?

MEOL: Saje je bosan, lagipun gua tengah bosan sekarang.

SOALAN : Apa la luu! kk gua mahu ciaox!

MEOL: Okay! semoga kau panjang umur! ciaox!

P/S: Takde keje! kepada mamat (B), lu ade awek buat mcm dah ade awek, jangan nak tibai awek orang, kalau nak jugak, errrr, ambik je laa, HAHAHA!

0 Komen:

Post a Comment