Sunday, November 1, 2009

ohhh tidakkk !


selamat tinggal teman!

Pukul 6.28 petang, semasa berada di One Utama bersama kawan-kawan tiba-tiba aku mendapat panggilan dari ayahanda mengatakan bahawa hamster jantan aku telah mati, ohh damn! agak terkejut + terkilan rasanya, ayah aku cakap "adik, hamster jantan adik dah mati, entah siapa tak tutup rapat sangkar, dia lari keluar dari sangkar lepas tu kena gigit dengan kucing"

Aduhhh! aku malas nak salahkan sesiapa, perkara dah jadi bukan boleh patah balik, sedih ohh :'( pagi tadi baru je lepas bermain dengan arwah -___-

Nampaknya kena cari pasangan baru untuk betina, kesian dia, kekasih dia sudah pergi awal, takpe takpe, nanti aku cari pasangan yang lebih kacak! hehe! aku cakap macam ni tiba-tiba teringat lirik lagu pakai buang, "Cinta ku bukannya jenis pakai buang" aduhai -___-

P/S : Tak sampai sebulan sekor dah mati, tak patut tak patut!

0 Komen:

Post a Comment