Monday, November 15, 2010

May Allah Bless you, Stranger!

Klik untuk besar punye!

Bak kata mira dengan lubna, 'takde life' betul bila main omegle ni, apa aku kisah? 3-4 pagi aku taktahu buat benda aku cari la awek kat omegle ni, HAHAHA!
Tengah mencari punya cari entah macam mana boleh jumpa awek kat negara sendiri, wahh! memang best la! tak payah nak speaking-speaking semua ni, hihihi *gelak gedik.
Kiteorang pun borak la, sejam 2jam macam tu sampai subuh kot, dia ni actually ada penyakit curvature of a spine, penyakit ni tulang belakang dia bengkok, so 25november ni dia akan buat operation, dia kata nak chill dulu, taknak fikir semua tu sebab dia risau sangat, memang best borak dengan budak 16tahun ni, hehe, aku ber-omegle ni pun sekejap je sebab aku ada kelas pagi tu, so kiteorang pun stop bermanja-manja, ecece xD apa pun aku tak dapat apa-apa dari dia ni, macam facebook, msn, ym dan pelbagai ah sebab dia taknak orang tahu yang dia sakit, nama dia pun aku taktau, betul-betul private doh! haa takpelah! :D

P/S: Wa doakan lu selamat dan panjang umur wahai stranger!

0 Komen:

Post a Comment