Friday, November 26, 2010

Situasi Manis & Masam


Boleh dikatakan 'double face'

Aku yakin kebanyakkan orang pernah mengalami situasi yang boleh aku katakan agak 'celaka'

apa yang cuba aku maksudkan?

okay, aku bagi contoh, antaranya dalam percintaan:

MANIS: Dulu masa tengah hangat bercinta semua manis, even kadang-kadang kentut si kekasih pun boleh cakap wangi, semua la manis, yang si bf pun sanggup berhabis wang ringgit kat si gf ni, semua tak kisah, sanggup ikat perut tak makan semata-mata untuk si gf punya pasal.

MASAM: Bila dah kedua-dua kekasih ni sudah tak sehaluan, mula la dua-dua mengata itu ini, semua menjadi masam, mula mengungkit kisah dulu, sudah pasti yang si bf ni mula mengungkit apa saja yang telah diberi kat si gf ni.

Haaa, standard ah tu, bagi aku ni perkara biasa, mula-mula manis dan lepas tu masam :)

P/S: Ehh serius aku taknak perkara macam ni berlaku kat aku!

0 Komen:

Post a Comment