Saturday, June 27, 2009

Sekolah oh Sekolah

5Damai 2009

Mula-mula aku masuk kelas ini sumpah aku tak suka sangat, mana taknya, tahun lepas aku kelas 5CEKAP padahal aliran dia sama je, haihh, aku pun tanya la cikgu NG kenapa aku kena turun kelas 5DAMAI, dia cakap perangai aku dengan keputusan exam aku teruk, memang betul pun cakap dia, HAHA, tapi nasib baik bukan aku seorang je yang kena turun kelas, Naim dan Zaid pun kena jugak, nasib baik ada geng, kalau tidak keseorangan la aku, HEHE, diorang kena turun kelas pun sama la macam aku, banyak buat hal tahun lepas, padan muka korang HAHA .
Lepas dalam sebulan macam tu, tiba-tiba seronok pula kelas ni, dah la dapat Guru Kelas cikgu terbaik punya! dah la sporting cun pula tuu, HEHE :p
Murid dalam kelas aku ni sikit je dalam 22 orang je tapi dia punya bising macam 50 orang je, HAHA, budak-budak dalam kelas ni pun boleh tahan la, semua satu kepala, walaupun aku tak suka 2-3 budak tuu, HEHE, papehal kelas ni terbaik la! YEAH! :D

SPM SPM SPM !

Tahun ni aku akan menghadapi peperiksaan yang sangat penting, tapi aku ni jenis MALAS nak belajar, sumpah MALAS sangat sangat, kalau aku buka buku pun, 10minit je lepas tu aku tutup dah, HAHA, BUKU MEMBOSANKAN!, haihh, baru baru ni, result mid year exam aku teruk sangat, apa nak jadi dengan kau ni wahai MEOL! aduhai, aku harap aku dapat bangkit untuk SPM yang sebenar nanti! Aku YAKIN aku BOLEH! cewaahhh, HAHA
Doakan aku yee :D

TERIMA KASIH SEBAB SUDI BACA!

0 Komen:

Post a Comment